Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
夢到三條金黃色蟒蛇是什麼意思
Aug 19th 2014, 19:07

這是我男友夢到的
他說他夢到三條金黃色的蟒蛇
有兩條是盤旋著不動
另外一條本來要攻擊我,結果我男友把我推走
那條蛇就跑去攻擊我男友
整張嘴就咬住我男友的整隻手不放
我男友說很痛 但是沒有流血
之後就夢醒了
醒了之後我們兩個一起去拜土地公了
有擲爻請示是好是壞,土地公給的答案是好的
我想請問這夢境代表甚麼意思?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhxf0jm2bil3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()