close
Blogtrottr
2013 - Yahoo奇摩 搜尋結果
2013 - Yahoo奇摩 搜尋結果 
數度失諸交臂 Marc Warren得償所願
Aug 18th 2014, 08:30

Marc Warren贏得Made in Denmark,經過幾次與冠軍失諸交臂後,這個勝利顯得格外甜美,上個月他在Scottish Open得第3,2013年的BMW PGA Championship則屈居亞軍。

"感覺得神奇,"Marc Warren說︰"過去幾年我有好幾次很接近勝利,但因各種原因,可能是我失誤,或者其他人打得太好,總之勝利沒有臨到我身上。"

"這個夏天我比過去有更多的自信,今天我一直告訴自己揮桿很好,我對自己所做的充滿信心。"

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhxf0jm2bil3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()