Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
LOL不能登入不能玩 20點
Aug 19th 2014, 09:37

不知道為什麼,我剛剛打完了一場積分,然後打完不是都會跳到那個遊戲積分那邊?
然後就不知道為什麼我都跑不出來,然後我看到上面出現一個什麼等待跳過遊戲統計還是什麼我忘記了,然後我點了之後,跳到遊戲大廳,結果我要打下一場的時候,他就跟我說我已經在某個列隊中 無法進行匹配,然後我就想說重新登入,然後重新登入後,他就跟我說啥叫我重新連接至伺服器,我就想說我剛剛不是已經打完了?還叫我連接個屁,我就按連接後,結果一直都跑不出來,然後過沒多久就出現
無法連接至伺服器 你想要重新連接嗎? 然後我就按確定,結果一直重覆出現無法連接至伺服器,就無緣無故都不能玩,這要怎麼解決?

我已經從灌遊戲還是不行 別再叫我從灌 還有別複製別人的回答 謝謝合作

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhxf0jm2bil3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()