Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
兩百塊的防摔手套開箱
Jan 24th 2014, 13:49


alex987654 wrote:
今天去夜市走啊走的,...(恕刪)

這個我分享一下經驗,當初是買安全帽,然後店家說有三樣贈品讓我選一樣,
我記得是1.手套。2.雨衣。3.深色的安全帽鏡片
那次我選了手套,就是樓主分享的這個手套,一模一樣!!!

然後那時是夏天,有次晚上我載著這雙手套要去淡水,
我記得只過了3個紅綠燈吧,
我用白色線框起來的地方就壓痛我的手指,但不知道是我手比較大,
還是怎麼了,總之就很像是很硬的塑膠刺著我的手指,
手掌張開一點就刺不到,但騎車一定是要握緊手把的,
所以最後這雙手套我就一直放在家裡沒有在用。
按這裡檢視圖片

早知道應該選其他二樣的Orz

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhxf0jm2bil3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()