Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
我想用那女生的髮型
Aug 16th 2014, 22:36

大家好!本人不太懂髮型,所以上來發問看看^^

本人臉有點圓圓,之前我有留瀏海不過我是打算要留長,我的長劉海到我的下巴了,

頭髮長度是到腋下。

我是想打算明年再用髮型,因為我想留更長

而我想用的髮型是影片中的 分島花音的頭髮

https://www.youtube.com/watch?v=TnxLXQb_kbI

1.請問她的頭髮是捲的嗎?? (我感覺看起來不太像是捲的耶~@@)

2.假如到了明年好了,我想要用這位女生的髮型,我要怎麼跟設計師說??(愈仔細愈好)

3.影片中的女生她有瀏海,但我不想瀏海可不可以啊??

我想的問題大概就這些!

如果有想到的話可以幫我多補充謝謝^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhxf0jm2bil3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()